Update betreffende coronavirus

Update 21 mei en veelgestelde vragen: 

De vrijheden die wij krijgen worden steeds meer uitgebreid. Wij hoefden niet dicht daar wij geen gezamenlijke faciliteiten hebben, u heeft de faciliteiten immers puur privé. Maar vanaf 29 mei a.s. kunnen wij onze butler ontbijten en massage op locatie weer aanbieden.

Wel houden wij hiervoor een slag om de arm betreffende de massages en volgen wij uiteraard de richtlijnen van de Rijksoverheid en de RIVM op.

Voor de massage op locatie betekent dit dat u 24 uur van te voren wordt gebeld, u zich gezond moet voelen en zijn, ook uw huisgenoten. Dan wordt definitief of de massage op locatie kan doorgaan.

*********************

Wij hebben géén centrale voorzieningen die u deelt met anderen en onze receptie is alleen bemand op de aankomst- en vertrekdagen en dan ook alleen op de aankomst en vertrek uren.

****************************************

Indien u vragen heeft omtrent uw boeking en of deze doorgang kan vinden, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. 

Veelgestelde vragen:

Valt u binnen de bezetting waarbij het wél mogelijk is om te komen, blijft de boeking ongewijzigd, mits u zelf wilt annuleren. Indien u er zelf voor kiest om te annuleren, zijn onze gewone annuleringsvoorwaarden van toepassing. 

Mag ik kosteloos annuleren?

Geheel kosteloos annuleren is helaas niet mogelijk, wij zijn erg coulant en brengen alleen handelingskosten in rekening als u binnen de wettelijke voorschriften niet mag of kunt komen. Als het wettelijk niet verboden is om met uw gezelschap te komen, houden wij ons aan onze eigen annuleringsvoorwaarden.

Indien u toch wenst te annuleren en een verzekering heeft afgesloten, kunt u eerst bij de betreffende verzekeringsmaatschappij navraag doen of de annuleringskosten gedekt zijn. 

Mag ik omboeken of is er een voucher?

Op dit moment keren wij alleen een voucher uit aan boekingen die door de samenstelling ervan geen doorgang kunnen vinden. Voor niet kunnen of niet willen komen, verwijzen wij u naar uw annuleringsverzekering. 

Hoe werkt deze voucher?

De waarde van het voucher vertegenwoordigt het bedrag dat u reeds heeft betaald, minus kosten voor handelingskosten en soms extra kosten. Het voucher heeft een unieke code en is t/m 31 december 2020 om te zetten in een nieuwe boeking. Wenst u de voucher in te wisselen, neemt u dan contact met ons op. Op dit moment is de code alleen nog via de back office inwisselbaar. Dit wordt nog aangepast. Uiteraard kunt u t/m 31 december een boeking plaatsen die plaats vindt in 2021.

VOORWAARDEN VOUCHER  OF VERPLAATSEN VAN UW BOEKING I.V.M. CORONA:

  • Wij brengen euro 50 in mindering op het totaalbedrag wegens handelingskosten, van uw boeking. Om in aanmerking te komen voor een voucher dient uw boeking volledig betaald te zijn.
  • Het is  maar 1 x mogelijk om uw voucher in te wisselen óf uw boeking te verzetten.
  • Het afsluiten van een annuleringsverzekering, op de nieuwe boeking of de verplaatste boeking, is níet mogelijk.
  • Bij nogmaals annulering of verzetten, om welke reden dan ook, vervalt elk recht op restitutie of het ontvangen van een nieuwe voucher.
  • De voucher is in te wisselen t/m 31 december 2020. Niet inwisselbaar voor contanten of overdraagbaar. U kunt wel een boeking plaatsen voor 2021. (wij hopen de prijzen voor 2021 medio zomer online te zetten).
  • Bij het inwisselen van de voucher dient de naam van de hoofdboeker, gelijk te zijn aan de naam van de oorspronkelijke naam in de  1e boeking
  • Indien de nieuwe prijs hoger uitvalt, dient u bij te betalen, indien de nieuwe prijs lager is, heeft u geen recht op restitutie.
  • Na 31 december 2020 vervalt de voucher indien u deze niet heeft geactiveerd.

 

Ik moet mijn restantbetaling nog voldoen, maar twijfel of ik mijn vakantie moet annuleren?

De reguliere reisvoorwaarden blijven van toepassing. Je dient je restantbedrag volgens afspraak te voldoen. Als de volledige reissom niet op tijd betaald is, kan de boeking geannuleerd worden tegen de dan geldende annuleringsvoorwaarden.

Indien u binnen de grenzen valt en wettelijk gezien mag komen, maar de restantbetaling niet binnen de gestelde termijn voldoet, heeft u geen recht op restitutie, ook niet op het reeds betaalde.

 

Wij hanteren de onderstaande maatregelen.

Wij hebben individuele woningen en géén gezamenlijke verblijfsruimtes.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de rijksoverheid. 

– We besteden naast onze precieze schoonmaak, extra aandacht aan schoonmaak en de hygiëneregels.

- Het schoonmaak team komt pas in de woning nadat u deze verlaten heeft. Zorg er wel voor dat u op tijd uitcheckt. De uiterste uitchecktijd is 10.00 uur of anders samen overeengekomen.

- Bij aankomst in de receptie geven wij u geen hand. Beide deuren staan open. Wij laten maximaal 1 persoon per woning toe in de receptie. Ziet u dat er al iemand binnen is, zou u dan zo vriendelijk willen zijn, te wachten totdat de receptie weer beschikbaar is.

- blijf op minimaal 1,5 meter afstand van elkaar

- Wij doen er alles aan om u een zorgeloos en ontspannen verblijf aan te bieden.