Update betreffende coronavirus

15 oktober 2020

Actualiteiten en veelgestelde vragen: 

Momenteel gelden er weer een aantal beperkende maatregelen voor de verblijven in de vakantiehuizen. Voor gezinnen geldt de beperking niet, mits ze uit een huishouden bestaan of binnen de mogelijkheden van komen vallen. 

Onderstaand citaat van de pagina van de RIVM en Rijksvoorlichtingsdienst

Kan ik met meerdere gezinnen in een vakantiehuis in Nederland?

Een gezelschap mag bestaan uit maximaal 4 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar), tenzij het bestaat uit een huishouden.

Dan geldt er geen maximum. Uiteraard moet wel 1,5 meter afstand tot elkaar worden gehouden.

Wat u verder moet weten:

Wij maken met de grootst mogelijke zorg schoon. 

Wij hebben geen gezamenlijke faciliteiten die u met anderen buiten uw eigen gezelschap deelt, u heeft de faciliteiten immers puur privé.

Wij volgen de richtlijnen van de Rijksoverheid en de RIVM op.

*********************

Onze receptie is alleen bemand op de aankomst- en vertrekdagen en dan ook alleen op de aankomst en vertrek uren.

Uiteraard zijn wij telefonisch gewoon voor u bereikbaar!

****************************************

Indien u vragen heeft omtrent uw boeking, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. 

Veelgestelde vragen:

Valt u binnen de bezetting waarbij het wél mogelijk is om te komen, blijft de boeking ongewijzigd, mits u zelf wilt annuleren. Indien u er zelf voor kiest om te annuleren, zijn onze gewone annuleringsvoorwaarden van toepassing. 

Mag ik kosteloos annuleren?

Geheel kosteloos annuleren is helaas niet mogelijk, wij zijn erg coulant en brengen alleen handelingskosten in rekening als u binnen de wettelijke voorschriften niet mag of kunt komen. * Als uw boeking gedaan is in corona tijd, geldt uiteraard geen omboekmogelijkheid. Als het wettelijk niet verboden is om met uw gezelschap te komen, houden wij ons aan onze eigen annuleringsvoorwaarden.

Indien u toch wenst te annuleren en een verzekering heeft afgesloten, kunt u eerst bij de betreffende verzekeringsmaatschappij navraag doen of de annuleringskosten gedekt zijn. 

Mag ik omboeken of is er een voucher?

Op dit moment keren wij alleen een voucher uit aan boekingen die door de samenstelling ervan geen doorgang kunnen vinden. Voor niet kunnen of niet willen komen, verwijzen wij u naar uw annuleringsverzekering. 

Hoe werkt deze voucher?

De waarde van het voucher vertegenwoordigt het bedrag dat u reeds heeft betaald, minus kosten voor handelingskosten en soms extra kosten. Het voucher heeft een unieke code en is om te zetten in een nieuwe boeking. Wenst u de voucher in te wisselen, kan dat eenvoudig via de zoek en boek, bij het punt voucher inwisselen. Uiteraard kunt u de voucher voor een boeking in dit jaar maar ook voor geheel 2021 gebruiken.

VOORWAARDEN VOUCHER  OF VERPLAATSEN VAN UW BOEKING I.V.M. CORONA:

  • Wij brengen euro 50 in mindering op het totaalbedrag wegens handelingskosten, van uw boeking. Om in aanmerking te komen voor een voucher dient uw boeking volledig betaald te zijn.
  • Het is  maar 1 x mogelijk om uw voucher in te wisselen óf uw boeking te verzetten.
  • Het afsluiten van een annuleringsverzekering, op de nieuwe boeking of de verplaatste boeking, is níet mogelijk. 
  • Bij nogmaals annuleren of verzetten, om welke reden dan ook, vervalt elk recht op restitutie of het ontvangen van een nieuwe voucher.
  • De voucher is in te wisselen op een boeking in 2020 of 2021. Niet inwisselbaar voor contanten of overdraagbaar. 
  • Bij het inwisselen van de voucher dient de naam van de hoofdboeker, gelijk te zijn aan de naam van de oorspronkelijke naam in de  1e boeking
  • Indien de nieuwe prijs hoger uitvalt, dient u bij te betalen, indien de nieuwe prijs lager is, heeft u geen recht op restitutie. Uiteraard kunt u extra's toevoegen totdat u aan het voucher bedrag komt.

 

Ik moet mijn restantbetaling nog voldoen, maar twijfel of ik mijn vakantie moet annuleren?

De reguliere reisvoorwaarden blijven van toepassing. Je dient je restantbedrag volgens afspraak te voldoen. Als de volledige reissom niet op tijd betaald is, kan de boeking geannuleerd worden tegen de dan geldende annuleringsvoorwaarden.

Indien u binnen de grenzen valt en wettelijk gezien mag komen, maar de restantbetaling niet binnen de gestelde termijn voldoet, heeft u geen recht op restitutie, ook niet op het reeds betaalde.

 

Wij hanteren de onderstaande maatregelen.

Wij hebben individuele woningen en géén gezamenlijke verblijfsruimtes.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de rijksoverheid. 

– We besteden naast onze precieze schoonmaak, extra aandacht aan schoonmaak en de hygiëneregels.

- Het schoonmaak team komt pas in de woning nadat u deze verlaten heeft. Zorg er wel voor dat u op tijd uitcheckt. De uiterste uitchecktijd is 10.00 uur of anders samen overeengekomen.

- Bij aankomst in de receptie geven wij u geen hand. Onze receptie deur staat open. Wij laten maximaal 1 persoon per woning toe in de receptie. Ziet u dat er al iemand binnen is, zou u dan zo vriendelijk willen zijn, te wachten totdat de receptie weer beschikbaar is.

- blijf op minimaal 1,5 meter afstand van elkaar

- Wij doen er alles aan om u een zorgeloos en ontspannen verblijf aan te bieden.